Podmínky nákupu

Objednávka
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení na e-mailovou adresu. Potvrzení obsahuje informace o produktech, cenách a fakturační i dodací adrese.
Pokud si všimnete chyb v potvrzení objednávky, kontaktujte nás neprodleně: support@arctiqo.se

Zrušení objednávky
Zrušení objednávky je možné ve stejný den, kdy byla podána, a před uzavřením zákaznického servisu. Nemůžeme zrušit objednávku, která již byla zpracována a odeslána.

Doručení
Standardní dodací lhůta je 5–12 pracovních dnů.
Objednávky podané o víkendu odesíláme nejdříve následující pracovní den.
Mohou nastat zpoždění z důvodu vysokého vytížení kurýrních společností, což nemůžeme ovlivnit.
Pokud neobdržíte objednávku ve stanoveném čase, kontaktujte nás: support@arctiqo.se

Daně, cla a dovozní poplatky
Arctiqo prodává produkty bez švédské DPH (25 %), protože jsou odesílány přímo od dodavatele mimo EU.
Jako kupující jste formálním dovozcem zboží a nesete odpovědnost za zaplacení všech dovozních daní, cel a dalších poplatků spojených s dovozem do České republiky.
Nenese odpovědnost za tyto dodatečné náklady a nejsou zahrnuty v cenách uvedených na našich stránkách.
Provedením nákupu přijímáte, že můžete obdržet fakturu za dovozní daně, cla a případné manipulační poplatky přepravce.

Ceny
Vyhrazujeme si právo změnit ceny v případě změny nákupních nákladů, směnných kurzů nebo tiskových chyb.

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení produktu.
Pro využití práva na odstoupení:

  • Informujte nás e-mailem: support@arctiqo.se

  • Uveďte jméno, adresu, e-mail, číslo objednávky a vracené produkty.

  • Produkty musí být zaslány zpět do 14 dnů od oznámení odstoupení.

  • Zákazník hradí náklady na vrácení a odpovídá za to, aby produkt byl vrácen v neporušeném stavu, nejlépe v původním obalu.

  • V případě použitých nebo poškozených produktů může být odečtena částka odpovídající snížení hodnoty.

Právo na odstoupení se nevztahuje mimo jiné na:

  • Hygienické produkty s porušeným obalem/pečetí,

  • Personalizované produkty,

  • Služby plně provedené se souhlasem zákazníka,

  • Rychle se kazící produkty,

  • Jednotlivá vydání novin/časopisů.

Reklamace a vrácení vadného zboží
Všechny produkty jsou před odesláním kontrolovány. V případě vad nebo chybného odeslání se zavazujeme k opravě nebo výměně bez dalších nákladů.
Reklamaci je nutné nahlásit e-mailem: support@arctiqo.se, s uvedením kontaktních údajů, čísla objednávky a popisu vady.
Vrácení je možné pouze po našem schválení. V případě uznané reklamace hradíme náklady na zpětnou přepravu.

Omezení odpovědnosti
Nenese odpovědnost za nepřímé škody vzniklé používáním produktu ani za zpoždění či chyby způsobené vyšší mocí (stávky, požáry, války, rozhodnutí úřadů, problémy u dodavatelů atd.).

Informace o produktech
Vyhrazujeme si právo na tiskové chyby a barevné rozdíly způsobené nastavením obrazovky.

Soubory cookie
Používáme soubory cookie v souladu se zákonem o telekomunikacích za účelem zlepšení uživatelského zážitku. Můžete je zablokovat v nastavení prohlížeče.

Osobní údaje
Nákupem v obchodě Bad och Lek přijímáte naše zásady ochrany osobních údajů a zpracování údajů v souladu s GDPR.
Shromažďujeme pouze údaje nezbytné k vyřízení objednávky a komunikaci se zákazníkem, aniž bychom je poskytovali třetím stranám bez právního základu.

30denní záruka spokojenosti
Pokud nejste plně spokojeni s produktem, můžete jej vrátit do 30 dnů a získat zpět peníze.
Podmínky:

  • Produkt v původním, neporušeném obalu,

  • Produkt nepoužitý a neotevřený.

Nepřevzaté zásilky
Nepřevzaté zásilky jsou považovány za vyřízené objednávky. Zákazník hradí náklady na doručení, vrácení a zpracování. Vrácení peněz probíhá až po obdržení a přijetí vráceného produktu.

Přijetí obchodních podmínek
Nákupem na stránce www.arctiqo.cz přijímáte naše obchodní podmínky, včetně pravidel pro doručení, vrácení a ochranu soukromí. Doporučujeme se s nimi seznámit před provedením objednávky.