Vrácení a refundace
Refundace
U většiny produktů, v nepravděpodobném případě, že je váš produkt vadný, jej můžete vrátit k nám za účelem vrácení peněz nebo výměny do 30 dnů od obdržení zásilky.
Podmínkou vrácení je, aby produkt nebyl použitý a byl ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Produkt musí být také v původním obalu.
Vrácení zboží
Po obdržení a kontrole vašeho vráceného produktu vám zašleme e-mail s potvrzením, že jsme zásilku přijali.
Také vás budeme informovat, zda bylo vaše vrácení přijato, nebo zamítnuto.
Pokud bude vrácení přijato, bude vaše refundace zpracována a částka automaticky vrácena na vaši kreditní kartu nebo původní platební metodu v průběhu určité doby.
Zpožděné nebo chybějící refundace
Pokud jste dosud neobdrželi vrácené peníze:
-
Nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.
-
Kontaktujte vydavatele kreditní karty – někdy může chvíli trvat, než se refundace objeví.
-
Kontaktujte svou banku – může dojít ke zpoždění při zaúčtování, než se vrácení objeví na účtu.
Pokud jste provedli všechny výše uvedené kroky a stále nevidíte refundaci, kontaktujte nás prosím přes chat nebo e-mailem: support@arctiqo.se
Výměny
Produkty vyměňujeme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené.
Pokud chcete vyměnit produkt za stejný model, kontaktujte nás e-mailem nebo použijte kontaktní formulář.
Náklady na vrácení
Pro zahájení procesu vrácení nás kontaktujte e-mailem: support@arctiqo.se
Zašleme vám e-mailem pokyny, na jakou adresu je třeba produkt vrátit.