Vrácení a refundace

Refundace

U většiny produktů, v nepravděpodobném případě, že je váš produkt vadný, jej můžete vrátit k nám za účelem vrácení peněz nebo výměny do 30 dnů od obdržení zásilky.

Podmínkou vrácení je, aby produkt nebyl použitý a byl ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Produkt musí být také v původním obalu.


Vrácení zboží

Po obdržení a kontrole vašeho vráceného produktu vám zašleme e-mail s potvrzením, že jsme zásilku přijali.

Také vás budeme informovat, zda bylo vaše vrácení přijato, nebo zamítnuto.

Pokud bude vrácení přijato, bude vaše refundace zpracována a částka automaticky vrácena na vaši kreditní kartu nebo původní platební metodu v průběhu určité doby.


Zpožděné nebo chybějící refundace

Pokud jste dosud neobdrželi vrácené peníze:

  1. Nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.

  2. Kontaktujte vydavatele kreditní karty – někdy může chvíli trvat, než se refundace objeví.

  3. Kontaktujte svou banku – může dojít ke zpoždění při zaúčtování, než se vrácení objeví na účtu.

Pokud jste provedli všechny výše uvedené kroky a stále nevidíte refundaci, kontaktujte nás prosím přes chat nebo e-mailem: support@arctiqo.se


Výměny

Produkty vyměňujeme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené.

Pokud chcete vyměnit produkt za stejný model, kontaktujte nás e-mailem nebo použijte kontaktní formulář.


Náklady na vrácení

Pro zahájení procesu vrácení nás kontaktujte e-mailem: support@arctiqo.se

Zašleme vám e-mailem pokyny, na jakou adresu je třeba produkt vrátit.